Στο πρόγραμμα αυτό, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν θέματα STEAM μέσω διαφορετικών μαθησιακών σεναρίων, ενώ εργάζονταν συνεργατικά σε διεθνείς ομάδες. Αυτή η διαδικασία τους επέτρεψε όχι μόνο να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στα αντίστοιχα πεδία της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών και των μαθηματικών, αλλά και να εξοικειωθούν με διάφορα εργαλεία Web 2.0/Web 3.0. Με τη χρήση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης σε προβλήματα STEAM, οι μαθητές ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους και βρήκαν καινοτόμες λύσεις σε προβλήματα που αντιμετώπιζαν τόσο στο σχολείο όσο και στην καθημερινή τους ζωή.